Thursday, April 3, 2025

Jeste li Spremni za Vanrednu Situaciju? NEW VERSION OF THE LEAFLET IN BOSNIAN

 Jeste li Spremni za Vanrednu Situaciju? 

Katastrofe poput poplava, industrijskih nesreća, tornada i kvarova elektroenergetske mreže mogu se dogoditi u bilo kojem trenutku. Šta ako se nekoliko njih dogodi istovremeno? Naše društvo ovisi o električnoj energiji, a većina prodavnica prehrambenih proizvoda ima zalihe hrane samo za tri dana. 

Napravite Porodični Plan za Vanredne Situacije 

Odlučite gdje ćete se sastati ako dođe do katastrofe ili ako se razdvojite. Izaberite rezervnu lokaciju u slučaju da prva nije sigurna. Planirajte kako komunicirati bez telefona ili internetaimajte način da ostavljate poruke. Uvjerite se da svi znaju gdje se nalaze ventili za isključivanje plina i vode te kako ih zatvoriti. 

Provjerite Svoje Naselje 

Analizirajte svoje naselje u radijusu od šest blokova. Zapitajte se: Mogu li lokalni medicinski centri i javne zgrade ostati otvoreni u krizi? Da li u blizini žive električari, vodoinstalateri ili medicinski stručnjaci? Ko je u vašoj zajednici najugroženiji i kome bi mogla trebati pomoć? Gdje ćete se okupiti ako telefoni i internet prestanu raditi? 

Svaka Zajednica Treba Plan 

Pozovite gradonačelnika i vijećnika da pitate o lokalnim planovima za vanredne situacije. Ako dođe do evakuacije, postoje li autobusi ili planovi za one koji nemaju automobil? Evakuacije bi trebale biti planirane u sekcijama od šest blokova i uključivati osobe s invaliditetom, hospitalizirane, beskućnike i zatvorenike. Da li radnici gradske službe žive u vašem području ili će vanjska pomoć predugo dolaziti? 

Identifikujte lokalno sklonište za hitne slučajeve (školu, sportsku dvoranu ili biblioteku). Osigurajte da neko iz zajednice ima pristup njemu. Organizujte vodu, hranu, medicinske potrepštine, sklonište i rezervne izvore energije (solarni paneli, generatori). Uspostavite rezervni komunikacijski sistem (poput HAM radio stanica). Saradite s lokalnim prodavnicama kako biste osigurali poštenu raspodjelu hitnih zaliha. Pobrinite se da Nacionalna garda ima upute da distribuira hranu i potrepštine kako bi se spriječila pljačka. 

Preživljavanje Zahtijeva Timsku Saradnju 

Čak i ako imate zalihe, katastrofe poput poplava i tornada ih mogu uništiti. Trebat će vam pomoć! U vanrednim situacijama sve razlike i nesuglasice moraju biti ostavljene po strani. Razgovarajte s porodicom, susjedima i lokalnim liderima o pripremama prije nego što katastrofa nastupi. 

DJELUJTE SADA—NE ČEKAJTE DA BUDE PREKASNO! 

NAPRAVITE PLAN! 

 

Kompletan plan za upravljanje hitnim situacijama i održive zajednice u St. Louisu, Missouri, predlaže podjelu geografskog područja na sekcije od 6 blokova i organizaciju stanovništva u jedinice od 250 ljudi, sa podjedinicama od 50 i 10 osoba. 

Ova struktura osigurava da je svaka oblast i osoba evidentirana, omogućujući određeno preklapanje. 

Koordinacija na nivou grada odvija se putem "kapetana" koji nadgledaju 250 ljudi, dok se susjedstva upravljaju manjim grupama od 10 i 50. Kapetani grupe od 10 izvještavaju kapetane grupe od 50, koji zatim izvještavaju kapetane od 250, uz osiguranje zamjena u slučaju odsutnosti bilo kojeg kapetana. 

Koordinacija sa gradskim zvaničnicima, policijom, hitnim službama i FEMA-om može se vršiti kroz veće grupe od 1.000 i 10.000 ljudi, ili po distriktima. Policija ima plan koji sarađuje sa FEMA-om kako bi uspostavila komandne centre širom grada. U slučaju odsutnosti ovih zvaničnika, svako susjedstvo treba imati vlastiti plan i resurse, te biti sposobno za neovisnu koordinaciju sa susjednim zajednicama.   

Ova koordinacija uključuje planove evakuacije, skloništa, zalihe i stanice za punjenje sa solarnim panelima i alternativne oblike komunikacije, kao što su žični fiksni telefoni i HAM radio stanice. Nacionalna garda i policija moraju imati dozvolu lokalnih preduzeća i raditi s kapetanima zajednice kako bi spriječili pljačku zbog nestašice, osiguravajući da se zalihe pravilno distribuiraju i vodi evidencija za naknadnu nadoknadu. Međutim, svaka zajednica treba imati vlastite rezerve kako bi ovo bila mjera posljednjeg izbora.   

Ovi planovi također moraju uključivati osobe sa invaliditetom, beskućnike i zatvorenike, osiguravajući da niko ne bude zanemaren ili ostavljen da pati.   

Gateway identifikacijska kartica, nedavno usvojena zakonski u St. Louisu, slična je prijedlogu iz 2018. godine koji je bio dio ovog plana, kao i drugih gradskih usluga (npr. bibliotečke kartice i registracija glasača, koja bi se automatski ažurirala sa svakom promjenom adrese). Identifikacija treba sadržavati informacije o hitnoj mreži i pripadajućoj jedinici, kao i sve medicinske ili druge relevantne podatke.   

Kartica će se finansirati putem ARPA fondova. Stanovnici grada trebaju imati direktne koristi, a ne putem privatnih firmi ili organizacija. Ovo bi trebalo uključivati mrežu od 1.240 pripremljenih stanovnika koji bi nadgledali po 250 osoba u slučaju prirodnih katastrofa ili drugih hitnih situacija. Svaki od ovih kapetana treba dobiti nadoknadu za svoj rad. Izdvajanje između 12 i 15 miliona dolara za stvaranje ovakve mreže pripremilo bi nas za sljedeću pandemiju, tornado, poplavu itd.   

Planiranje hitnih situacija gradi jake i održive zajednice. Svaka osoba treba imati plan za hitne slučajeve za sebe i svoju porodicu, ali bez plana na nivou zajednice ili susjedstva, previše toga se prepušta slučaju. Pozovite danas svog gradonačelnika i svog predstavnika!   

Da biste donirali za ovaj projekat, pogledajte bočnu traku za PayPal i Venmo opcije, ili doprinesite prikupljanju sredstava za "A Better World", izvor ovog plana za zajednicu:   

 

No comments:

Post a Comment